Post by siotanacalno on Mar 7, 2022 18:12:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hello Neighbor ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hello Neighbor IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Hello Neighbor 2022 version ▞▞▞
Een superleuk spel
Het is het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Ik kan dit spel uren en uren spelen, maar er is een probleem in het derde bedrijf. Ik kan de trein niet stoppen om de rode toets te voltooien. Ik probeer de trein te stoppen, in de treinhendel, maar het werkte niet, ik probeerde het vanaf de stationsbesturing, maar het werkte niet, misschien is het een storing, het kan zelfs werken in IOS, Windows of PS, anders is het een goed spel. Ik hou van het spel. Ik kan het groene sleutelspel niet spelen en soms laat het automatisch de macht wegvallende sleutels. Het is een godga
Ja, het heeft niet de beste graphics, maar het is een geweldig spel voor de helft van de prijs. Ze moeten ook de advertenties verwijderen omdat ze al te veel geld verdienen met alle pc-games zoals hallo buurman, verstoppertje en geheime buurman.
De ervaring: de game-ervaring is in principe hetzelfde als het origineel, maar het ontbreken van anti-aliasing van sommige soorten maakt het onmogelijk om kleine details op te merken, d.w.z. (droommechanica). De graphics: Bijna dezelfde graphics als de pc, maar de resolutie, details en anti-aliasing kunnen worden vergeleken met spelen op de broodrooster van de razer... De gameplay: goed, maar niet de beste. E: 4/5 G: Broodrooster GP: 3/5
Het is een geweldig spel, een paar keer schrikken, maar het werkt echt voor je geest. Als je er niet van houdt om opgeschrikt te worden, raad ik je aan dit spel niet te kopen, anders: Go for it!
Maak het alsjeblieft gratis Ik ben dol op dit spel Ik speelde het letterlijk 200.000 keer per dag, maar ik kan alleen act 1 spelen en ik kan niet betalen, dus maak het alsjeblieft gemakkelijker of moeilijker om meer sterren te krijgen
Secret Neighbor - Steam Community
Ik weet niet of het alleen voor mij is of voor iedereen, maar de graphics zien er gewoon niet zo geweldig uit (gespeeld op s9 plus). Het is erg korrelig en de texturen zijn niet goed. de besturing heeft ook wat werk nodig, en om al die redenen verliest het zijn potentieel.
Het gaat goed, ik vind het niet leuk, want het moet geld kosten om het volledige spel te krijgen, dus ik heb het verwijderd, maar dan wil ik het nog een keer proberen en toen ik zag dat zijn verdomde weg was, maar het is nog steeds een goed spel omdat in de eerste keer dat ik het kreeg, was het heel goed, je hoefde nergens voor te betalen
Nu tinybuildgames, ik vond dit spel geweldig, maar ik begin het te haten dat ik moet betalen om andere 3 acts te spelen. Ik heb dit spel ooit gespeeld voordat deze update uitkwam. Het was geweldig, en erg vermakelijk. En toch kwam deze update uit die furore maakte. Ik speelde dit elke dag een keer en ik haatte het niet eens, speelde het, vond het leuk om het af te maken en nadat ik het uit had, herstartte ik het. Maar ik geef 1 ster totdat je deze bijwerkt om GRATIS te zijn. Misschien zal ppl dan hun 1-ster verwijderen en ik ook. Hoop dat je het merkt
Zeer laggy op bijna elk mobiel apparaat. Het heeft veel meer optimalisatie nodig op mobiel. De eerste keer dat ik dacht dat dit was omdat ik Android 7.1.1 had, maar nee, deze game is echt slechter, zelfs op Android 10. Optimaliseer deze game op mobiel, want games zoals Fortnite die veel meer opslagruimte nodig heeft, is een stuk beter en werkt perfect op mijn toestel. Zelfs graphics zijn echt slecht. Ik had een echt betere gameplay verwacht, maar nee. Deze game heeft zelfs veel bugs.. hoewel
het is echt een goede game, ik vind het echt leuk, en graphics zijn geen probleem, maar ik kon meestal niets pakken waardoor ik vaak werd betrapt! pls repareer deze kleine storing.
Cut apuhggggģgggsnjxnxskbxekxbekbxejxbwjxbwibxwihxeixbdkxbexnxhjfcbfhf7rjf ufuffndhfhxbxjxundjddufjfhd7dnfnfufnfnkllskc jhcfhfndudjfndufbfbfyhfbfbfifcbjxjdndudnfjfhfdhf dufnhfjnnbhxhdyeyehrbdbdbchcuxjddnnrhru33ufbdbdnsndnfjdjrjrhrjdjfhdhdhfhfyrhhrjdjdhfhfhrururufyfhhhh nnsndndjdhdhdh in de Buurt Van het station van Een nieuwe generatie is de Buurt Van het station van Een nieuwe generatie wil 33333333jaar Niet meer in de Buurt Van het station van Een nieuwe generatie is de Buurt van Het Station
Mijn favoriete spel, maar maak het spel gratis zoals het was voordat je het kon, maar zorg ervoor dat het spel plotseling moet worden betaald #makethegamefree
Ik ben dol op dit spel. Ik heb het eerder gespeeld, maar voordat ik 6 werd, werd ik zeven. Nu ben ik ouder en was ik bang en nu niet meer en dit spel is geweldig goed gedaan!
beetje saai
De besturing is verschrikkelijk! Veel te gevoelig! Heb wat herwerk nodig! Soms gooit hij (het personage dat je speelt) tijdens het rennen elk item dat je in de hand hebt of gebeurt het tijdens het springen en blijft het soms achter! Ik zou een tijdje fteeze en dan weer verhuizen! Gebeurt veel! Zeker als ze gepakt worden! Ik vermoed dat deze game geen nieuwere vlaggenschiptelefoons Galaxy S20 en hoger ondersteunt! Werkt prima op mijn inactieve notitie 9 Ik gebruik niet langer meer, maar nieuwere modellen blijven achter! Repareer de besturing! Te gevoelig!
Het is verschrikkelijk! Ik wil niet onbeleefd zijn of zo, maar ik kan niet eens een manier vinden om naar boven te gaan. Er is geen sleutel of iets anders om een gesloten deur naar een garage-achtige omgeving te ontgrendelen! Bovendien kun je niets ophalen! Nogmaals, ik wil niet onbeleefd zijn of zo....
Ik was vol optimistische verwondering bij het downloaden van deze app/game... Maar ik was teleurgesteld toen ik regelmatig crashte, wat inhield dat de game niet eens draaide. Ik prijs dit bedrijf voor het maken van een goed product, maar misschien was deze game niet geoptimaliseerd genoeg om op een mobiel apparaat te draaien, en voor alle duidelijkheid, ik gebruik een OnePlus 6. En de OnePlus 6 is de snelste Android-telefoon die er is. Ik wil niet brutaal overkomen, maar dit is uitwerpselen. Totdat het werkt, (repareer de bugs) zal ik deze game geen vijf geven. Ik kan niet wachten om dit spel in de nabije toekomst te spelen.
Ik zou een 5-sterren geven als dat niet zo was, ik moet de volledige game kopen. pls dit oplossen Ik wil spelen zoals die keren dat we kunnen spelen zonder iets te hoeven kopen, dit is nu gewoon klote. Pls repareer je spel.
Ik ben dol op deze app, ik zou hem een 5 geven, maar ik kan het niet. Hallo buurman is een leuke app maar er is een probleem. Het probleem is dat als ik op pad ga terwijl hallo buurman me achtervolgt, ik verwachtte dat hallo buurman aan zijn kant zou blijven, maar hij ging halverwege de weg op, het is nogal oneerlijk, maar ik raad deze app aan.
De game is echt goed, maar de cirkel is te groot, het zou mij en de anderen helpen. De graphics zijn goed, maar als ik de items in het glas in de lucht gooi, valt het alsjeblieft voor me.
Aprende inglés rápidamente Izglītība ons
Leuk, maar erg moeilijk, hoe moet je het zelf bedenken, de besturing kan een stuk beter
Hello Neighbor સાહસિક uro
Ik ben niet de grootste fan van dit spel, want elke keer dat je wordt betrapt, zal het je vertellen dingen te kopen of aankopen te herstellen, wat me gek maakt en omdat als je naar de instellingen gaat en de vriendelijke modus inschakelt, het hem langzamer zou maken, maar hij wordt sneller en dat is wat me triggerde, want ik dacht dat hij helemaal niet achter je aan kwam en dat hij aardig was, maar ik heb er vier staren vanwege die, maar repareer het alsjeblieft, want ik wil met mijn vriend spelen, maar kan het niet dus los alsjeblieft die problemen op, thx!
Dus op een telefoon of ipad is deze app geweldig, maar op een Chromebook laadt niets te traag en wanneer ik op tikken druk om door te gaan, gebeurt er niets. Los dit NU op.
Kjhlujgr bagful iiiiojiiyihubhkjkkkmmmmnnmkjjo en I'Il zijn de belangrijkste
Geweldige applicatie. Ik speel er graag mee. Ik haatte de manier waarop deze game op mobiel is. Ik raad aan om dit spel op computers of laptops te spelen. Er is veel verandering van het computerspel en het mobiele spel. Maar het blijft een geweldig spel.
App vraagt toegang tot veel informatie. Toen ik alles ontkende, knippert de app gewoon en wordt niet geladen. De app wil toegang tot informatie en de mogelijkheid om informatie te verwijderen. Ik weet niet zeker waarom dat nodig is om te spelen. Dit zou optioneel moeten zijn om te spelen.
Oké, dus ik begon dit spel een jaar geleden te spelen en het is nooit geladen, OH EN! het vertelt u om de locatie van uw contactpersoon te geven! En meer!? Oh klopt het is! Als kinderen zoals ik willen spelen, kunnen we er soms niet toe doen om niet hardop zoveel persoonlijke informatie te geven... ZOALS JE LOCATIE VERSTREKKEN!?Ben je een stalker? En waarom heb je internet nodig voor dit spel? IK WEET HET NIET! En ik kan fase 2 niet bereiken vanwege de platformactie op mijn mobiele apparaat en omdat ik de eerste niet kan oppakken -
Deze game is volgens mij de beste horrorgame ooit omdat het zo'n grafische snelheidskleur heeft dat iedereen fan zou worden van hallo buurman, er zijn geen verbeteringen nodig en voor degenen die geen advertenties wilden, speel ik dit spel zonder de internet, dus ik weet niet of deze game advertenties heeft of niet en de oom is snel, spookachtig en een van de beste. Ga je gang, kleine bouw en maak meer hallo buurman-spellen
Het is leuk maar je kunt ok wat tips geven wat soms begrijp ik het niet
1 STER NA 1 HALF UUR NOG MAAR 14% GEDOWNLOAD! IK KOM ER NIET OP EN DIT IS EEN HELE ERGE TELEURSTELLING! 1 STER NA 1 HALF UUR SLECHTS 14% GEDOWLOAD! IK KAN NIET AAN HET SPEL, DIT IS EEN GROTE TELEURSTELLING!
Hello Neighbor સાહસિક uro
Het was een episch spel voor de update na de update je moet betalen voor wat je gratis kunt spelen voor de update Ik wou dat deze update terug kon gaan pls kleine build maak het gratis ☺️☺️ Ik wacht op een antwoord tiny build
Hello Neighbor Avanture wam
Waarom is het scherm zwart als ik probeer te spelen? Ik gebruik een telefoon (samsung) en ik heb het spel een tijdje gespeeld en het was goed, maar na ongeveer 2 dagen werd het scherm zwart. alles wat ik kon zien waren de actieknoppen en de pauzeknop. Waarom gebeurt dit?! los dit probleem op, ik hou van hallo buurman en ik wil echt spelen.
Ik hou van dit spel omdat het zo geweldig maar ook eng is, ik bedoel, waarom niet dit spel? Je zou het moeten spelen, het is beter dan elk spel. (behalve roblox natuurlijk)
1 ster het is de duur waarom niet gratis zo zou ik het leuk vinde
het is een geweldig spel, maar het bleef veel achter terwijl ik van de buurman rende.
Dus ik vind het spel leuk, het deed het goed, maar toen ik probeerde om het winkelen te krijgen, elke keer dat ik de dingen kreeg, zou ik mijn auto verplaatsen en het zou glitch en alle dingen gingen uit, repareer alsjeblieft dat het me zo boos maakt dat ik bijna brak mijn telefoon
Hello Neighbor 2 Alpha 1 | Xbox
Alles is goed, ik heb het eerder gespeeld, maar sinds je het hebt veranderd om te betalen om het volledige spel te spelen, word ik nu kwaad, want ik heb niets om mee te betalen
Ik vind dit spel leuk, maar ik kan het niet spelen, want zodra het bedelscherm verschijnt, schakelt het over en zegt de licentieovereenkomst van de eindgebruiker en ik kan niet scrollen of als ik op ja of nee druk werkt het niet, ik zou ook heel graag willen om de andere acts te spelen als mijn apparaat me laat spelen, dus maak het alsjeblieft gratis. Dank u!
Mijn heer, wat een absolute blindganger is dit. Verschrikkelijke graphics, vreselijke bedieningselementen, framesnelheid zoals het draaien van Crysis op een broodrooster. Dit moet de slechtste poort van een game zijn naar elk platform dat ik ooit heb gezien. Mijn telefoon voert zonder problemen veel veeleisender games uit dan dit, deze game stelt een historisch dieptepunt voor hoe GEEN mobiele poort te maken. Ik ben extatisch dat ik hier niets voor heb betaald, nieuwsgierigheid kreeg de overhand terwijl het vrij was om te denken dat het niet zo erg kan zijn als de recensies zeggen en dat is het ook niet - het is eigenlijk erger. Serieus, als je dit leest, verspil dan geen tijd aan het downloaden ervan, tenzij je echt een verlangen hebt om te zien hoe slecht een spel eruit kan zien. Dit zijn Busby 3D-niveaus van shite.
Het is leuk alleen je moet betalen om door te gaan.
Hello Neighbor הרפתקאות zolr
Hello Neighbor Avanture wam
Werkelijk? Deze game ondersteunt niet eens een Samsung (a8). Het toont de hele tijd een zwart scherm en de besturing is het enige dat ik kan zien tijdens het spelen. Maar ik hoor voetstappen, zware ademhaling, enz. Repareer dit spel. Ik heb gelukkig betere alternatieven voor horror- en actiegames gevonden. Ik kom over een paar maanden terug en als deze app nog steeds niet werkt, zal ik mijn 1-sterrenbeoordeling voor altijd behouden, want het is alleen maar eerlijk. Zuigt omdat ik HN al zo lang mogelijk wil spelen!
De besturing was slecht en ik kon met veel dingen niet communiceren en de graphics waren niet de beste, maar dit is een gratis versie van een betaalde game die oorspronkelijk bedoeld was om op consoles of pc's te spelen, ze moeten hieraan werken spel en repareer een aantal mooie spelbrekende bugs, maar als je wilde zien hoe het was voordat je ervoor betaalde, is dit een goede oplossing